2011. december 17., szombat

Elegem lett - Töröltem - Leíratkoztam

Mostanában elég hajtós időszakomat élem (mikor nem) és az olvasatlan e-mail-jeim száma szépen felkúszott a csillagos égbe. Két postafiókot használok, az egyikben 260 fölött, a másikban "csak" 77. olvasatlan levél várakozott, hogy kíváncsi vagyok e rájuk. Hát nem voltam. Csak néhányra, akiknek a neve biztosíték arra, hogy valami értelmeset kapok, vagy legalább valami vicceset.


Persze az én hibám az egész, mert múlhatatlan kíváncsiságom arra ösztökélt, hogy sok hírlevélre feliratkozzam, mert biztos sok jó dologról értesülök majd így. Ezzel nem is lenne semmi baj, ha nem a gagyi lenne erősen túlsúlyban, illetve nem akarna MINDENKI MINDENT  nekem ELADNI. Még ezzel sem lenne bajom, ha tudom, hogy ő most nekem eladni akar, mert vagy érdekel vagy nem, vagy vásárolok vagy nem.

De amikor:
  1. szakértői köntösbe bújva áll- és részigazságok  tömkelegét zúdítják rám,
  2. több oldal gagyi elolvasása után jutunk csak a lényeghez,
  3. ha jutunk,
  4. egyre rafináltabb csalikkal próbálnak megfogni,
  5. mikor videóba ágyazott ön tömjénezés megy,
  6. mikor egy 10 perces videót kell megnéznem, hogy 1-2 percnyi lényeget kiszűrjek
  7. vagy olyan állásokat ajánl, ami egyáltalán nem illik bele a profilomba
  8. stb, stb, stb...
Ezek teljesen hülyének néznek? 

Én tudom mi a marketing, meg tudom, hogy szükséges és nyomulni kell, mert akkora a tömeg. De ez már röhejes. Nagy marketing guru és sok más is egyen szabványok szerint megszerkesztett  több oldalas sablonszövegekkel akar engem rábírni, hogy vegyem meg igen jutányos áron a termékét, amiről persze kiderül, hogy felturbózott közepes valami (mert nem akarom azt a három betűs szót használni, ami sz-el kezdődik és r-el végződik).

Vagy elmegyek egy előadásra ami 2 óra utazás + 2,5 óra hülyítés és a végeredmény egy katyvaz, ami persze csak csali, hogy én őt szakértőnek tartsam és vegyem meg a portékáját.

Vagy ugyan ez pepitában: egy egész napos rendezvény, ami nagyon gyenge, de úgy tesznek, mintha a csillagos eget hozták volna le nekünk. S mi legyünk hálásak és persze vásároljunk, vásároljunk, vásároljunk.

Úgy látom egyébként, hogy most a tanácsadóknak megy a legjobban. Ebben az elhúzódó válságban mindenki próbál valami működő jót bevonzani és beépíteni a vállalkozásába. Kér- és fogad el tanácsokat olyanoktól, akik egyre nagyobb számban vannak a piacon és ontják magukból az egyen okosságokat.

Pedig ugye alaptörvény, hogy különbözz másoktól és ne legyél összehasonlítható velük.

Az egyik "kedvencem" az a tanácsadó pár, akik a gazdagodás receptjét ígérve nagyon dizájnos oldalukra vezetik az érdeklődőt, majd fel is iratkoztatják a hírlevelükre (én is), majd a szerencsétlen az 5. levél után kezd gyanút fogni (én is), mert még semmi kézzel fogható értelmes dolog -  sőt még értelmetlen sem - jött még egyik levélben sem, majd a 10-nél, amikor kiderül, hogy szép ruhába öltöztetett MLM-ről van szó, akkor leirakozik erről a szemétről (én is).

Na szóval elegem lett és leiratkoztam egy csomó hírlevélről. Már amelyikről le lehetett, mert volt olyan amiről így elsőre nem is tudtam. Ha majd érdekelnek ezek az infók megkeresem az oldalukat és megnézem a számomra fontosnak tűnő cikkeket és majd meglátjuk.

De a barátaim leveleit boldogan fogadom továbbra is. Róluk nem szeretnék leiratkozni SOHA!!!